27 haftalık olduk bu zamana kadar hep gelişimi kilosu gayet iyi diyordu doktorum. 26. haftada verdikleri ultrasonu incelerken şans eseri fark ettim boyu haftadasına göre geride birkaç gün. Boyun geride olmasına iyi değil diyorlar başına böyle bir şey gelen oldu mu aslında çok geri de değil tam gününe göre 4 gün yazıyor ama içime kurt düştü. Yanılma payı olabilir mi ?