Kızlar merhaba, ben daha önce de yazmıştım otobüsten ayak bileğimin üstüne düştüm ve ayağımı yarım alçıya aldılar. Yaklaşık 15 gündür falan alçıda ama sıkıntı şu ki ayağımı yukarıda yastıkta tuttuğum zaman hiçbir ağrım sızım olmuyor wc için ayağa kalkmak istediğimde ayağa kan akışı olduğunda sanki böyle iğne batma hissi mi desem yoksa yaraya tuz basarsında acır ya öyle bi acı mı desem aşırı şekilde bi ağrı oluyor 5 dk sonra geçiyor. Doktora soruyorum olur öyle diyor başına gelen oldu mu hiç acaba? Sebebi ne olabilir sizce? 31 haftalık hamileyim ve günlerdir yerimden sadece wc için kalkıyorum aşırı sıkıldım bunaldım iyileşsin istiyorum ama bir türlü iyileşmiyor 😢😢😢