gk123 Kızlar selam iyi geceler aynı postu happy kidsde de açtım ama pek cevaplayan çıkmadı. 1 aylık bebeğim var emdikten sonra göğsüm çok ağrıyor yan kısımdan böyle sızım sızım. Başına gelen var mı bilgisi olan var bi bakın hele çok zor durumdayım
SimgeTuna gk123 tam boşalmadığından süt doluyor, kalanı elle sağım yapın makina ile yaparsanız kontrolsüz şekilde artar sütünüz daha çok ağrı yapar