nidosh Peri_kizi aynı gündeyiz😊 ben bebek çok kilo alır diye biraz endişeleniyorum. Sizin ne kadarlık kilosu normal mi düşünüyorsunuz
Peri_kizi nidosh 33 haftalıkken gittiğimde 2160 grmdi düşük geldi bana ama doktor normal dedi pazartesi tekrar gitcem kaç kilo aldı merak ediyorum ilki normal di bunuda normal istiyorum sizinki kaç kilo
nidosh Peri_kizi Peri_kizi benim bebeğin tam 34te 2200demişti dün gittim 3000 olmuş. Sizinki de zayıf değilmiş bence
Peri_kizi nidosh aynıymış aşağı yukarı sizinkiyle kilosu ilk oglumu 3750 grm doğurmuştum bu kaç olur bilmiyorum eşim bana diyordu bu zayıf doğacak diye de normalmiş siz normal mi sezaryen mi doğum yapacaksiniz
nidosh Peri_kizi bu ilk bebeğim bir sorun olmazsa normal doğum istiyorum. Ama dün 3000 çıkınca çok mu fazla dedim ebe normal dedi bakalım ileri haftalarda ne olacak.
Peri_kizi nidosh son haftalarda fazla kilo almıyor diye biliyorum ama ne kadar bilmiyorum cnm inşallah kolay olur doğumun sağlıcakla al bebeğini kucağına
1anne2bebek__ Hilal_yaman 32 ama sanki o kadar beklemez benim bebiş gibi geliyor. Ya da ilkini 38+2 de doğurdum bu da öyle doğar diye düşünüyorum bilmiyorum 🤣