smyylcn Ben epidural ile doğum yaptım. Ama şimdi olsa epidural istemezdim. Doğumu uzatıyor. Evet epidurali alınca rahatlıyorsun ama bir kez alınca bir daha ve bir daha istiyor insan ben 2 doz aldım 3. ye doktorum izin vermedi. Doğuramayacaksın bu gidişle demişti 😄