Merhaba az önce yine acilden geldim .4 haftalık hamileyim kese göründü ,ama her gece acillik oluyorum endometriozis kaynaklı ağrılarımdan dolayı.Sadece parol verebiliriz diyor dr …damardan parol ve serum aldım.az önce geldim eve ama bu sefer de midem kötü kusasım var gibi reflüm arttı sanki:( nasıl geçecek böyle daha çok yolun başındayken dahi bu kadar zor :(Başına gelen var mı aynı durum? Bir de mide bulantısında ne kullanabiliri.?