Yagmursahdam bence ilk üç ay yat dinlen asla zorlama kendimi. Benim de ilkten öyle idi akıntım ve ağrılarım vardı doktoruma söyledim progestan ve proluton iğne verdi. Ama ben dikkat etmedim evimiz dubleks temizlik yaptım eğildim kalktım derken evin içinde ettim kendime. Ertesi gün kanamam başladı. 9. Haftada kanamam başladı benimde. Kanama oldum ama öyle böyle değil direkt acile gittik düşük riski var dikkat et dediler, ilaçlarım zaten olduğu için ekstra bir şey veremediler. Birkaç gün sonra kendi doktoruma gittim,1 buçuk ay her şey yasak dedi. İlişkiye girmek, yerden bir şey almak, eğilmek kalkmak full yatacaksın dedi. Bi şekilde yemeğimi anca yaptım başka bir şey yapamadım. 1 buçuk ay boyunca leke şeklinde bazen günlük pedim dolacak şekilde kanamam devam etti. Şu an 24+0 ım. Kesinlikle dikkat etmelisin aksi halde hem psikolojik hem de fizyolojik olarak korkunç bir süreç geçirmiş oluyorsun 😤