Ben ilk doğumumda genel mi oldum sipinal mi bilmiyorum tecrubesizdim bilmiyordum çünkü doktor da bana söyledi doğumdan sonra çok felaket ağrılarım oldu doğumdan kaç ay sonra sürekli bel ağrısı nedeniyle acillere gittim bu şimdi yine ikinciye hamileyim tekrar aynısını istemiyorum doğumdan sonra ağrı da hissetmek istemiyorum hangisini tercih etmeliyim sipinal mi genel mi