ridakegzo tamam canım tüksek değil zaten sınırın biraz üstü.Ben çok çektim bu prolaktinden benim 56 falan oluyordu.İlaç kullandım ama senınkı önemsiz bir tükseklik.Ama yinede maydonoz, incir,üzüm, dere otu, maden suyu, rezene çayı çok tüketme bunlarda prolaktini yükseltir.Çok dar çamaşır giyme ve göğsünü lifleme ve herşeyden önemlisi stres yapma çok tetikliyor.Bebek konusuna gelınce daha çok yeni denemeye başlamıssınız , 1 yıla kadar bebek olmaması normal.Ama folik asit kullan ,sağlıklı beslen, bol su tüket , yürüyüş yap bunlarda onemli gebelik için