03rabia48 korkma canım aynısını bana da dediler bu yüzden iki farklı doktora gittim ikisi de erkek bebekler de genel olarak gözükebileceğini söyledi doğduktan sonra düzelebiliyormuş bazen kendiliğinden bazen de boyutuna bakıyorlarmis ve bazen sünnet yaptırılması gerek diyorlarmis. Çocuk doktoruna gittim dedim böyle böyle diyorlar sünnet geçirir mi önce bir doğsun bide doğduktan sonra bakalım belki de kendiliğinden geçecek cm de büyümüştür sünnete gerek kalmayabilir dedi bana ama kızınız var ise sizde bir sorun belki de kız da da aynısıdır kendiliğinden küçülebilir. Bu arada kaç cm büyümüş doktorunuz ne dedi?