beyzacmvrc evet yarın gece gelir 🫶🏻ay ben ütüyü 27 de felan yapmıştım ölmüştüm şimdi yapsam düşünemiyorum ne halde olurdum zor oluyor🫣 Allah yardımcın olsun canım şey sorcam birde sana gül hanım seni bi daha ne zaman kontrole çağırdı beni 33 de bi daha çağırmıştı gittim herşey yolunda güzel bi daha kine 1 ay sonra gel dedi şaşırdım herkes bu haftalarda 2 hafta da bir gidiyor çünkü