Kızlarrr ağrı sızı varmı süreç nasıl geçiyor ben nedense gerdan doğurdum doğurmam hissi var ama daha göbeğim aşagı inmedi ayrıca enfeksiyon var ilaç kullanıyorum egzersiz olarak yürüyüş yapıyorum ama hemen belime vuruyor sizlerde durumlar ne ve sancı çekmekten aşırı korkuyorum 🫣