Sumeyye1234 Kızlar yarın sabah doğuma giriyorum su azlığından 37+2 de olmuş olacak. Dualarınıza beni ekleyin lütfen sağlıklı bir doğum olsun 🙏🏻
Gamzer Sumeyye1234 Sağlıkla kucağına al inşallah canim. Benimde 37+3 te oldu dogumum çok şükür bir sıkıntı olmadı. 37den sonra doğum olması normal zaten merak etme canım🧡
Momm278 Sumeyye1234 sağlıcakla kucağıniza alın inşallah bende 37+2 deyim 38+0 de sezaryen olucam bende🤗
Gamzer Sumeyye1234 Doğuma gideceğim gece bende uyuyamamistim.😃 Ama hiiiç stres yapma hersey bir anda olup bitiveriyor. 🧡
defneveannesii_ Sumeyye1234 Allahım elemsiz kedersiz sağlıklı bir doğum nasip etsin🙏🏻 Sağ salim kavuşursunuz inşallah bebişinize💕
Lilyumfokimum Sumeyye1234 cnm benimde suyum biraz azalmış ama doktor haftaya gel dedi :( senin doktorun hemen almaya mı karar verdi?
Sumeyye1234 Lilyumfokimum yok canım 32 den beri az kontrolllü gidiyorduk em son 36. Haftada gün verdi riske atmak istemedi
Ezzzgiii Sumeyye1234 canım ben 37 doldurunca doğum yaptım 2 gün önce hiç korkma birşey olmaz kızım karşımda uyuyor şimdi doktor alalım dedi içerde büyümüyordu