Virgohome Hiç korkma, öncelikle psikolojik olarak kendini hazırla, her sancı bebeğine yaklaştığını düşündürsün sana. Bir de ben sancı geldiğinde durup sadece burnumdan derin derin nefes alıp ağızdan verdim, sadece bunu yaptım ve sakin kalmaya çalıştım. İnanır mısın doğumda sesim bile çıkmadı, annemler kapıda şaştı kaldı, bu kızın neden sesi çökmüyor diye. Cünkü her sancı geldiğinde nefes egzersizi yaptım. Derin derin nefes alıp vermek çok işe yarıyor. Sancılar 3-5 dk da bir geldiğinde doğum başlıyor demektir zaten :) Allah kolaylık versin canım.