Humeyraeslem1 gaz dereceniz nasıl bilmem ama biz gece yarıları 2-3 defa ağlamasına dayanamayıp acile gittik. Öyle basit bir ağlama değil. Gece 1 de başlayıp sabah 6-7 ye kadar abartsısız ve kesintisiz kendini yırtana kadar ağlıyordu. Artık ağlayarak baygın yatıyordu ve sesi hırıl hırıl ediyordu. En son gittiğimizde röntgen çekildi doktorun dediği şu" gazdan çocuğa nefes alacak yer kalmamış gaz dolmuş karnı "(17günlüktü) sap simplex damla kullanıyorduk ama ona rağmen bu şekildeydi. Metsil damla verdiler. Geceleri uyumaya başladım. O damlayı çıkartandan da bize verenden de Allah razı olsun. Hem bebeğim rahatladı hem ben.