Kahverengi_ruya canım benimde ülk gebeliğim bende günde 4 alfamet kullandım sonra kalbimi zorlamaya baslayınca kardiyoloji doktoru riske atmak istemedi alındım sezeryana spinal olmam gerekti göğüs ağrısı nefes darlığı vardı onun için o anlar anlatılmaz bence yasanır cok zor yanlarıda var aa bu muymus dediğim seylerde oldu bugün 2.günümüz hersey geciyor agrılar hafifliyor önemli olan bebeğin sağlığı