Beyazeller Kızlar 1 doz yaptırdım 2. Doz zamanım geldi ama kolum ağrıyor yaptırdıktan sonra . 1 doz yeterli olmaz mi ?
Dark Beyazeller hayat bu ne olacağı belli olmaz. İlk doz bebeği ikinci doz sizi koruyor Kolunuzu sürekli hareket ettirin ağrı olmuyor
Mre Beyazeller ben bir doz yaptırdım. İkinci doz yaptırcaktım ama sağlık ocağında aşı yoktu onlar da yazı geldiğini tek yeteceğini söylemişti. Ben de bir doz oldum. Bir doz 1 sene koruyormuş
Beyazeller Mre Ya iyi o zaman ama vurulsak daha koruyucu olur sanırım . Zaten vurulması değilde sonrasında sorun oluyor . Bir kaç sn. Sürüyor vurulmak
[silindi] Beyazeller tamam eğer ulasabilirseniz aile hekiminiz de olur doz konusunu sorun bence kafaniza gore yapmayin sonucta can tasiyoruz önemli bir durum olabilir.
Ikoars55__ Ben de 1 doz yaptırdın o kadar. Doktora sezeryan olurken soykeyecegim dikkat etmesini. O kadar başka zararı yok diye biliyorum
Ervaaa Beyazeller Benim doktorum 1 doz yeterli dedi en iyisi sizde sorun doktorunuza ağrı malesef ki yapıyor
Beyazeller Ervaaa Doktoruma daha sonraki haftalarda gideceğim 😒Sağlık ocağından da aradılar . Napcam bilmiyorum , aslında vurdurmak daha mantıklı ama . 4 gün ağrı sürüyor yani o bölge üzerine yatamadım yoksa dururken ağrımıyordu ama
meryemy Beyazeller Bende yaptırmadım ikinciyi doktoruma söyledim doğumdan sonra yaparız dedi doktoruna danış hem sağlık ocaklarında bulunmuyor aşı gittiğim hastanede yaptırıcam doktorumun dediği gibi
minikmucizemmmmmm Beyazeller tek doz yaptırdım. Onu bile yaptırasım yoktuda. İkinciyi yaptırmadım sağlık ocağıda aramadı zaten
Ervaaa Beyazeller Dokturuna ara yada mesaj at bakmıyor mu ben mesaj attim döndü bana benim 3.gün halen acıyor ki mecbur en azindan 1 doz oluşmalıymış
CeydaST Beyazeller benim doktorum yaptırmadı eczaneden alıp 1 kere yaptıracakmışım . İçinde tetanoz boğmaca ve difteri varmış