Canan_bgrck 26+0 haftalık gebeyim karnımda günde 3 4 defa bazen daha fazla bebek kendini topluyor sertlik oluyor rahim kısalığim 22 haftada 24 mm düşmüştü progestan fitil ve magnezyum kullanıyorum sizlerde de oluyor mu bu durumu yaşayan var mı ?
Skrblt Canan_bgrck bende de oluyor ama rahim ağzı uzunluğum normal çıktı. Doktorum sürekli kasılma olur da uzun süre geçmezse gel diyor. Sizin rahim ağzı kısalmış o yüzden kasılmalara dikkat edin. İğnelerle falan durduruyorlar rahim kasılması olabilir. Nst ye girmen gerekebilir. Doktoruna danış mutlaka
papatyaseveranne Canan_bgrck bizde bugün tam 26+0 olduk. Geçen hafta 3-4 gün aynı toparlanmayı bende hissettim. Beni çok rahatsız ediyordu, ama geçti. Bu durum normal diyen çok kişi oldu, post açmıştım bende. Sizinde geçer umarım kısa sürede 🌸
yaseminaltintas Canan_bgrck Her gun toplaniyor benim de serviks 23 mm 25+6 dayim ben de yatiyorum yani toplanmasinda bi sakinca yok dedi doktor
Canan_bgrck Skrblt uzun sürmüyor canım doktorum herhangi birşey demedi sadece istirahat et dedi 24 haftada 3 haftada bir gel dedi yani zayıfım diye de olabilir diye düşünüyorum bebek yer ediniyor diyorlar ama yinede tedirgin oluyorum sormamda fayda var
Canan_bgrck yaseminaltintas Bana yat demedi canım sadece istirihat etmende fayda var dedi anladim canım teşekür ederim 🥰
Erturkbra Canan_bgrck canım 6 ay önce 26 haftalıkken aynı şeyleri yaşadım hastaneye gittim 3 cm açılmam vardı ve ve maalesef erken doğalım ettim çocuğum yaşayamadı aynı şeyleri yaşamanı istemem git doktora mutlaka
Canan_bgrck Erturkbra canım sürekli olmuyor doktoruma danışacam üzüldüm adına rabbim bir daha yaşatmasın inşallah ♥️