NobleMom 20 haftalık hamileyim. Haftaya ayrıntılı ultrasona gireceğim. Sonrasında kendi doktorumada görünmem gerekiyor mu kızlar Siz nasıl yaptınız
NobleMom Onemother1 yani ayda iki kere ultrasona girmek istemem bende. Ben doktorumla görüşmedim henüz. O yüzden burdan sormak istedim. Teşekkür ederim 🙏🏻