Merhaba etlik şehir hastanesi gidiyorum şuan 21+3 hafta hamileyim 2. Gebeliğim 18 Mayıs da detaylı ulturosun var 2 gün önce kontrole gittim doktor 2 hafta sonra şeker yüklemesi için randevu al internetten defi ama ne diye randevu alıcam hangi bölümden arayıp 182 şeker yüklemesi için mi dicem