leylaAraf Kızlar ara ara kasık ve göbek ağrısı oluyor bende genelde sol tarafıma vuruyor kasık ağrısı acaba nedne oluyor
glcgzm leylaAraf ben de 10 haftalık hamileyim aynı ağrılar bende de var rahim büyüdüğü içinmiş normalmiş yani
leylaAraf glcgzm teşekkürler canım inşallah normaldir.benim ikinci bu ilk bebegimde böyle şeyler hissetmedim o yüzden korktum