ElifH7 Arkadaşlar, benim sağ tüpüm kapalı sol tüpüm açık. Hsg testi yaptırdım. Bir tarafı kapalı olup hamile kalan ya da çevresinde benzeri durumla hamile kalan var mıdır? Fikirlerinizi merak ediyorum ❤️
Sena00 ElifH7 benimde sol tüp kapalıydı doktor gebeliğe engel değil demişti sonradan başka sıkıntılarda çıktı bende ameliyat oldum tüpü de o esnada açtılar
Alparslanmom_ ElifH7 sag kapalı sol acık pcos vardı Allaha sukur tek seferde hamileyim tüp bebekte tuoun kapalı olması onemlı degıl onemlı olan yumurta gelişimi
femme ElifH7 hmm bana da öyle dediler sanırım hsg ile açıldı bir sonrası ay hamile kaldım. Çok umutszdum nasıl olsa kapalı diye oldu çok şükür.
Sibel097 Benimde sol tüpüm kapalıydı doktor uğraştım ama açamadım dedi hsg den 1 ay sonra hamile kaldım ama sağlıksız gebelikti kürtajdan sonra 2 ay korundum 3. Ay hamile kaldım sakın ümitsizliğe kapılma internette soğan kürleri falan var onlarıda yapabilirsin
Bbk88 Alparslanmom_ doğal yolla mi oldu tek tuple canim acaba peki neden bir tüp tıkanıyor diğeri tıkanmiyor sebep olan altta yatan neden neyse her ikisininde tıkar demişti doktor bana