Yasemindemirtas
Kızlar. Meyve suyu içim dedim. Bardaga koydum bi anda kaldırdım yarısına geldiğimde çok ekşi oldugunu farkettim vişne suyuydu , ama her zamankinden acı bi tadı vardı. Sanırım bozulmus , ama içmiş bulundum ? Bi bilgisi olan var mı bu konuda ?