preg_tug Eylulkelebegi benim de 2.9, 30 diyebilirim dedi. 25 in altına düşmesini istemeyiz dedi de biraz endişelendim canım:( o yüzden sordum açıkcası
Rukiyeakn preg_tug merhaba benimde 29 22 ye kadar düşmüştü bayram öncesi yatış verdi doktorum ilaçlarla birlikte ’nu kadar yükseldi bana da aynı şekilde 25 in altına düşmesin dedi erken doğum riskim var sizin de mi öyle acaba
preg_tug Rukiyeakn ben biraz pimpirikli olduğum için öyle söylemedi ama bence biraz şüphelendi. Bakalım bu gidişimde de muhtemelen ölçecek haberleselim sizinle. İnsallah hayırlı zamanda gelsinler
Rukiyeakn preg_tug âmin inşallah 🤲 artık her hafta çağırıyor doktor böyle olduğumdan beri haftaya tekrar gideceğim size haber veririm bende🤗