Hhasret Merhaba anneler , bebişinize nasıl bedende kıyafetler aldınız yenidoğan,↉ 3/6 6/9 bu şekilde kaçar tane aldınız acaba
Deletedmom_116 Hhasret 0-3 ay dışında bişey almanı tavsiye etmem . 7 takım ayaklı 3 er alt üst takım yaptım 15 zıbın o kadar gerisini bebişe göre almayı düşünüyorum çünkü bebişim olması gerekenden iri deniliyo nolcagini bilemeyiz Boşa olucagina bebişe göre almak en iyisi
mnli Hhasret yaz bebeği ise 0-3 dediğinizi hastahane çıkışı dışında bence almayın 3 takım hastahane çıkışı yeterli olacaktır. 3-6 5 takım 6-9 5 takım alabilirsiniz. Bunun dışında her dönemden 5 er tane kısa kollu zıbın alın hem aklet niyetine içine hem de sıcaklarda tişört niyetine giydirirsiniz 3-6 lar büyükde olsa 0-3 yetmediği yerde yıkayıp kurutana kadar giydiriliyor yine bir de bedenler çok orantısız bana 6-9 hediye geldi yenidoğan gibi boyutu illa hediye getiren de olur