Badem_gozlum_ Ruveyda35- Allah sabır versin üzülmeyin bir daha olur bebeğiniz . Ama bebek buyuk neden kalbi durmuş bu önemli ona göre önlem alirsnz.
newmom07 Ruveyda35- üzülme kuzum benimde 22haftada durmustu.. tekrar hamile kaldım elhamdülillah rabbim sağlıklı evlatlar versin. Benim bebeğimin organları gelişmemişti😭
Papatyam17 Ruveyda35- senin adına çok üzüldüm canım rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıklı bı gebelik yaşamanı nasip etsin
Ruveyda35- Sağolun kizlar sebep bilinmiyo bes gun once kalbi atiyordu cinsiyet öğrenmek icin gttgmde hareket etmiyordu durmustu otopsi istedim sonuc ne zaman cikar acaba :( Allah tan gelen bisey tabi insan beklemiyor agrim sizim da yoktu
Ruveyda35- Papatyam17 Amin canim inşallah öyle doğurmak cok zor gerçekten Allah kimsenin basina vermesin