fatmamd Kızlar 38. Haftadayım, hiç olmayan tansiyonum bu hafta yükselmeye başladı. Siz de böyle bişi yaşadınız mı? Tansiyon düşmezse sezeryana alırım dedi doktor
Mervebyk fatmamd gebeliğe bağlı tansiyon hastasıyım bende tansiyonum hapla düşmezse idrar tahlili verirdim hep protein kaçağı varmi diye doktorunu surekli bilgilendir gebelik zehirlenmesinden suphelendigi için alırım demiş erken alirsada korkma benim tansiyon yemeye bağlı değil strese bağlı yükseliyor oturup bi sürahi tuzlu ayran içeyim çıkmıyor biseye üzülüp ağlayayım düşmüyor bide tansiyon yukseldikcebolca su içip vcye çıkmaya çalış
fatmamd Mervebyk hap bebişe zararlı olur diye kullanmak istemedim çarpıntı hapı verdi kardiyoloji doktoru gerek duymadım. Tansiyonun bebişe bi zararı var mı acaba aniden çıktı bende hiç yoktu
Mervebyk fatmamd tansiyon hapı bebeğe zarar vermesin den önce sana zarar vermesin diye verilir tansiyon seker gebelikte tehlikeli tansiyon anneye şekerde bebeğe zararlı diye biliyorum ama tansiyon diye geçme kesinlikle hapını kullan bi anda ne olacağı belli olmaz benim kac gündür hep dusukdu bi anda bi yükseldi 2 gündür neye uğradığımı şaşırtıyor hemen dusmuyorda geri