Seydanur
Valla ben bunu bilmem kaç bin kere yazdım:) ya bu doktorlar deli yanlış bakıyorlar ya biz hamileler hepimiz şeker hastasıyız haberimiz yok :) canım bem de 32 haftaligim 20 haftadan berri bama da dediler bebeğin kafası önde 3 hafta gelişimi ilerde ve suyu fazla ..erken doğarsın normal doğum yapamazsın ve çocuk da kordon dolanması olabilirmiş nedeni suyu fazla bebeklerde oynama isteği çökmüş bu oyun sırasında kordon dolanabilirmiş.. hareket hissetmezden gün içinde gel dediler bana.. su 2 li tarama 3 lü tarama detaylı ultrasyon istemedigim halde şeker yüklemesi bile yaptım.. açlık tokluk kan şekeri bile bilmem kaç kere yaptım.. ama şükür ne bebekde ne bende şeker engel sıkıntı çıkmadı.. su ana kadar su fazlalığı bana sıkıntı çıkarmadı eğer sonra çıkarırsa bilemem..Çok düşünme kafana takma abartmadan ne istersen ye çünkü su fazlalığı hamurlu yedin şekerli yedinlede olmuyormuş..