Ipek_2017 Benim oğlumun adı Çınar . Ve ismini çok seviyor. İnşallah adı gibi köklü güçlü ve ömrü uzun olur 🤲🏼 Söylenişi kulağa hoş geliyor bence. Ya da oğlumun ismi diye çok seviyorum ☘️