Tugceee95 30+4 dym daha once bıkere oldu gectı smdi gene aynı gobegm gerılıyor ve dokunnca acıyor sizdede oldumu acaba buyudugu ıcınmı oluyor bı fıkrınız varmı kızlar
Melikenl Tugceee95 bende 31+2 yım canım. Bende de oldu elimi degdiremiyordum ama şuan azaldı ağrı. Sanırım bebiş büyüdüğü için 🤷🏻♀️