Benimde 7-8 haftalarım arasında çok yoğun kanamam oldu. 2 pedi dolduracak şekilde. Kanama alanı oluştuğunu söyledi doktor. Düşüğü engellemek için sadece progestan adında bi ilaç verdi. Şuan 12 haftalık olduk. İlaç kullanmaya devam ediyorum. Çok şükür bir sıkıntı yok. İçinizi ferah tutun. Sağ salim alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza❤️