Bayanlar selam 2. Gebeliğim 35. Haftadayız tam . kızımda 37. Haftada mecburi Suni sancı ile normal doğum oldu. Rahmime ağrı sancı girdiğini söylemiştim 2 cm açılma var demişti doktorum bakıp simdş oğlum olacak inşallah. aşırı derecede rahmime ağrı giriyor hele ki geceleri her gece acile gitmeyi düşünüyorum ama gitmiyorum daha erken diye pat diye doğumda olmaz zaten diyorum ama çok korkuyorum bugün temizlik yaptım aşırı hareketli bebeğim doğum pozisyonunda bazen kafası sanki bacaklarımın atasında gibi hissediyorum çok korkuyorum bi kaç gün önce nstde çok az çıktı sancı normal dedi doktor. Evde sancı çekmedim sadece böyle baskı hissetmiştim ilkinde bilmiyorum o yüzden kendi sancım nasıl diye. Sizce ne bu ağrılar yalancı sancımı 😏sadece rahmime ve Arada kasıklarıma