Mslme_0krkmz Kızlar idrarım yok ama bebeğim bastırıyor galiba anlık idrarım varmış gibi olup gećiyor yaşayan varmı neden oluyor
hulyaakgn34- Mslme_0krkmz enfeksiyona bağlı bi durum gibi ilaç kullanıyorsanız gecicektir doğum belirtisi değil bu
Mslme_0krkmz NisaSevgili 33+3 fakat erken doğum riskim var rahim boyum kısalmış bebeğim baskı yapmaktan 1 cm de açıklığım var sancılarım da oluyor da idrar varmış gibi neden olur anlamadım gelip geçiyor sadece anlık bebeğimde aşağıda hareket ediyor
meliiisoz Mslme_0krkmz anlattığınız şey sistitede benziyor ama enfeksiyon olabilirmi acaba açıklıktan dolayıda enfeksiyona müsaitsiniz bir doktora görünün isterseniz
Sevilgt Merhaba bende 36+4 teyim çok sık idrar gelme hissi yaşıyorum wc ye gidiyorum çok az damla yapıyorum neden oluyor acaba 🫤