Eceselo1759 Kızlar merhaba geçmeyen kol ağrıları yaşıyordum ağrı sızı karışık doktorumun yönlendirmesiyle fiziğe gittim tendonlarda iltihaplanma olduğunu söyledi merhem ve atel verdi aranızda yaşayan oldu mu kaç haftada geçti neler yaptınız?