Sinem1912 22. Hafta bitmem üzere, bu hafta göbeğimde tatlı tatlı kaşınma hali başladı. Tek çoğunlukla göbek deliğinin sadece bir yerinde ve elimi istemsizce atıp kaşıyorum. Yıllardır alıp verdiğim kilolardan tek etkilenmeyen karnım kalmıştı, sanırım ona da veda edeceğim :/