Kızlar bugün öğlen sezeryan doğum yaptım. 38+3 2 gibi odaya çıktım bebeğim emerken zorlanıyordu. Bebek hemşiresi vücudunun biraz morardığını söyledi 4 gibi bebeğimin ciğerlerindeki suyu atamadığı için hızlı nefes alıp vermesinden kaynaklı kuvöze aldılar. Lütfen bize dua edin çıksın bebeğim ben hastanede elim boş bekliyorum:(