Medinehnm Doğum yaptım bugün bebeğim idrarını yapamadı ve idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle küvöze alıkdı bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum varsa hastaneden ne kadar sürede taburcu oldunuz :(
Kmelike1408 Medinehnm anne karninda bebegim enfeksiyon almisti ve dogar sogmaz kuveze alindi ben 2 gun yatip ciktim kizim baska hastanede 5 gun yatti sonrasinda da hicbi sorun olmadi cok sukur
Medinehnm Kmelike1408 inşallah bizdede problem olmaz solunum sıkımtısı var diyor enfeksiyon kaynsklı olurmu acaba solunum sıkımtısı
Kmelike1408 Medinehnm oda vardi sezeryan dogumlularda genelde oluyo sizdemi sezeryan ile. Dogum yaptiniz
Mediha99 Benimde kardeşim doğum yapınca ertesi gün eve geldik annem takip etti hiç idrar yapmadı çok ağlıyordu rengi falan mora dönmeye başladı hemen hastaneye götürdük enfeksiyon varmış kanında küvese aldılar 3 hafta falan yattı bebiişşş
Medinehnm Mediha99 allahım tüm bebeklere hastalara şifa versin cok zor psikolojikmen bebekler hasta olmasa keske hiç 😪