Arkadaşlar 37 haftalik gebeyim sirt ağrım çok var bu durumu yaşayan varmi
37 haftalığım benim de çok sırt ve kaburga ağırlarım oluyor :(
Aynı ben ölüyorum şuan ya çok kötü ağlıyorum resmen