Zumra333777 Kızlar iki gündür sol tarafa toplanıyor bni rahatsız ediyorum sizde böyle bir durum yaşadınız mı normal bir süreç mi ilk gebeligimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım 😥
Esoo0698 Zumra333777 Bende 25 haftalığım çok eğilip kalktığımda toplanıyor uzanıyorum biraz ovalıyorum
Esraaa164 Zumra333777 Benimde hep sol tarafta canım. Oturup kalktığımda sol bacağım tutuluyor . Doktoruma söylediğimde o tarafta kendine yer edinmiş dedi daha rahat dedi. Zaten dışarıdan bakıldığında sol tarafım aşağı doğru 🤣
Nurkcy Zumra333777 Bende de oluyor 22. Haftadan beri devamlı, bi tarafım yumurta gibi şişiyor taş gibi oluyor toplandığında :) 28. Haftaya girdim daha da sık oluyor ama doktorum günde 10 kereye kadar olabilir dedi.
Meyra21 Bende 26 haftalığım bebek hep sol tarafta hissediyorum sağ tarafta nadir bezende kasıkta oluyor. En son gittiğimde de bebek ters demiştiler
Zumra333777 Nurkcy bunu duydugum iyi oldu ben baya telaşlı biriyim çünkü ilk defa başıma geliyor biraz tedirgin olmuştum teşekkür ederim ❤️