a_yse12 bu hafta da kese oluşmaya başlıyor sonra bebek yerleşmeye başlıyor bu yüzden de bazen lekelenme ve kasık ağrısı bazen de sadece kasık ağrısı oluyo 10 haftaya kadar yaşadım bunları bol bol dinlemeniz gerekiyor kasık agriniz başlayınca ayaklarınızı yukarı kaldırıp uzanın biraz sonra geçecek. Mümkün olduğu kadar kalp atışlarını duyuncaya kadar ev işi zorlayıcı işler den kaçının sadece dinlenin. Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah