Emnbhdr- bu sizin kararınız. Kimse sizin kararınıza bir şey diyemez ve demiyor. Ama bilimin ve yasaların sunduğu imkanları kullanmak isteyenler se olabilir. Amniyosentez tecrübeli el yaptığı zaman düşük oranı yok denecek kadar az. Yaptırmak isteyen yaptırır ben de yaptırırdım. Buna kişiler karar verir. Başkalarının yönlendirme yapması, vicdan azabı çektirir gibi yaptırma bir şey çıksa nasıl kıyacaksın vs tarzı karşısındaki kişiyi üzecek yorumlar doğru değil. Siz bu sorumluluğu almışsınız, imkanınız var, kendinize güveniyorsunuz ne kadar güzel. Sizi tebrik ederim. Ama bu konuda arada kalmış birine dayatma yapmanız güzel değil. Ben de doğurmayı göze alabileceğimi sanmam mesela nedeni de benim hayatımın garantisi yok. Ben 5 sene sonra ölsem çocuğumu kim sahiplenecek? Size söyleyim benim böyle bir imkanım yok çocuğum ortada kalır başına ne gelir istismara mı uğrar ben bunları göze alamam. O yüzden herkesin kendi kararı. Ben kimseye yorum yapmam. Siz de doğurucam diye yazsaydınız size de doğurma yazmazdım. Başka birine de sakın bu testleri yaptırma nasıl kıyacaksın o melek yazmayı doğru bulmuyorum.