sehrengiz_8 Burcusvdm11 sata göre mi hesapladınız demek ki yumurtlamanız erken olmuş. Normal adet sancısı gibi bir ağrı olması ama Bhcg değeriniz kaç belli bir oranda artmadıkça aşırı belirti olmaz adet sancısından farklı
bdenerigokce Burcusvdm11 bende 3. Haftalıkken öğrenmiştim ve hatta nişanı adet kanı sanmıştım. Kasık ağrılarım 2 ay kadar devam etti, özellikle adet günümde sonra geçti canım