Btoprakci İyi akşamlar, 5 haftalık hamileyim bel ağrım var çok şiddetli değil ama sık sizce normal mi, yaşayan var mı?
Busramomy Btoprakci bende 5+2 deyim 2. Hamileligim normak canım çok şiddetli olmadığı kan gelmediği sürece sorun yok benimde öyle çok ayakta durursam yada oturus pozisyonum kötüyse sirtim bosluktaysa çok fena oluyor
Btoprakci Busramomy Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, benimde o şekilde oluyor kan gelmiyor çok şükür
Busramomy Btoprakci Allah razı olsun canım cumlemiz inşallah sağ sağlim kucağımiza alırız kolay berrak su gibi geçen hamileligimiz olur inşallah ❣️