yavrumuzubekliyoruz uLtrasyona göre 19+5 oLdum ama bebeğimin iLk o minik tekmeLerini ne zaman hissederim siz ne zaman hissettiniz 😍
Zuhalkorkmaz2205 yavrumuzubekliyoruz 18+4 te hissetmiştim. Sanki içinde kelebekler kanat çırpıyorcasına bir his 😍☺️
Cismmpoyraz48 yavrumuzubekliyoruz Yakındır inşallah hissedecek haftalara gelmissiniz her an hissedebilirsiniz 😊 ben 18. Haftada hissettim
yavrumuzubekliyoruz Zuhalkorkmaz2205 waLLa ne güzel ya 😍 benimde oynuyordur ama benmi anlamıyorum anlamadım sadece kasiklarima ağrı var şuan 😔
yavrumuzubekliyoruz Samed96 çok sevindim canım benimkide oynuyordur ama ne biLim nasıl bi tekme o anlamam için 😖 sadece soL popo bel ve kasık ağrısı var şuan
Pars 22+1 daha çok yeni yeni pıtırtı şeklinde.. tekmemi başka bişey mi henüz ayırt etmek zor.. insan artık biran önce hissetmek istiyor:(
Gzeo6 Pars bende 4 gozle bekliyorumm😣 belki hisetiriyordur kendini ama ben anlamiyorumm bizde 20+3 oldukk