Busraysf Bebeğim 10 haftalık fakat doktorum 1 ay sonra gel dedi 2 tarama testi içinde 11. Haftada olacağını duydum sizler ne zaman yaptırdınız acaba
[silindi] Busraysf bende yeni yaptıracağım 10 haftalığım bende 11-14 arası diye biliyorjm size neden öyle dedi acaba daha iyi görebilmek için mi?
Busraysf Bilmiyorum dokturumu yeni değiştirdim bu doktora iyi dedim ama bugün bu bilgiyi öğrenince şüphede kaldım