ZeynepAsyaAnnesi Emziriyorum ve göğüs uçlarim çok kötü lansinoh kullanıyorum hiç fayda etmiyor Koca karı tavsiyeleri deniyorum yine olmuyor ağlıyorum resmen emzirirken 😞
Yazmelegi_ ZeynepAsyaAnnesi gümüş kapak duymuştum burda denediniz mi veya kendi sütünüzle nemlendirip orayı kapalı tutmak ta faydalı olurmuş
Beyazeller ZeynepAsyaAnnesi göğsü emzirirken sonra yıkamak gerekiyormuş . Ben gümüş kapak aldım bir de doğru emzirme teknikleri deneyin
Edafmo ZeynepAsyaAnnesi tahinin üzerinde biriken yağ ve ayva çekirdeği jeli iyi geldi bana. Bir de hep mycey in göğüs kalkanıyla gezdim. Hava alması ama kurumaması çok önemli
Anonim3447 ZeynepAsyaAnnesi ben hamileyim benimde yara olmuş hindistan cevizi yağı kullanıyorum iyi geliyor
Tugraseda ZeynepAsyaAnnesi kantoron yağı sürebilirsiniz doğal ve hızlı bi iyileştirici. Cocuğumun sünnet yerine bile doktoru kantoron verdi yarayı en hızlı iyileştiren şey bu dedi
selinsmother ZeynepAsyaAnnesi tam olarak ne zaman acımaya başlıyor acaba? Doğumdan sonra bebek emince mi
TTtutku selinsmother bebek emmeye başladıktan ertesi günü felsn sen hamileysen şimdiden göğüs ucu kremleri sürmeye başla göğüslerine faydasını göreceksin bana güven
babysevgi ZeynepAsyaAnnesi ayva bulursanız çekirdeğini cıkarın üzerine biraz su ekleyip bi gece bekletin jel kıvamına dönüşüyor onu sürün bi tek o fayda etmişti bana
Papatyarslan ZeynepAsyaAnnesi benimde ilk günler öyle olmuştu lansinoh kullanmama rağmen her emzirmede ,doktorum kudret narı yağı sürmemi söyledi inanın birgünde geçti ama emzirmeden iyice temizlemek gerekiyor aklınızda bulunsun
sewimomur ZeynepAsyaAnnesi her emzirme sonrası sutunu ucuna sur benim kaniyodu ne yaptım geçmesi öyle yapınca iki güne gecti
TTtutku ZeynepAsyaAnnesi emzirmediğin sürelerde aç havalansın emzirme öncesi ve sonrası yıka göğüs ucuna buz deneyebilirsin uyuşturuyor en azından ve göğüs ucunu nemli tut zeytinyağı sür yıkamana gerek yok bebeğin ağız içine de iyi gelir nemli bi şekilde emzir o zaman yumuşuyor olmazsa silikon göğüs ucu al iyileşince göğüs ucu tekrar yara olmuyor
selinsmother TTtutku lansinoh aldım gögsüm yumuşacık herhalde yara olmucak diyom bende ahshsh başlayım o zaman geç kaldım ama neyse 3 gün sonra doğum