evrem321 32 haftadayım yürürken , hareket halindeyken pelvik bölgemde acıyor sanki baskı var gibi aynı durumu yaşayan var mı acaba tedirginim ?
Hilalttk16 evrem321 bende aynı durumdayım 32+0 da kontrolüm vardı bebek doğum pozisyonunda olduğu için böyle oluyormuş 🥺
Ao526- evrem321 Zamanla dönüyordur, pozisyon alıyordur bir kerede dönmüyordur diye düşünüyorum 🙈 Benim daha 24+6 😬 ben okuduklarımı ilettim. Tecrübeli anneler daha net bilgi verir
Havuc Benimde aynı ağrım vardı geçti şuan 38e dayandık yok şükrolsun ama çok ağrımıştı o haftalarda parol kesmişti acımı
Baharks Çatı agrisi deniliyormus ona benimde yaklaşık 1 aydır var 36+5 haftalik hamileyim son kontrolumde doktor daha ben demeden bu haftalarda çatı ağrın olur dedi zaten bebekte baş aşağı pozisyonunu almış