KbraN_1 bana hiç bişey demediler direk gelip bastirdilar alttan aldilar bn görmedim çıkanları ama annem dedi ciğer gibi parçalar çıktı bı suru diye onlar çıkınca rahatladım sonradan dediler içi temizledik diye bunu normal doğum yapan arkadaşlarımdan da duydum bastirmislar temizlensin diye.. evde 40. Gün çıkan parçada bildiğin el kadar pihtiydi o çıkınca ağrım kanamam gitti kalsa daha kotuydu