Laliinnvanilya 2 sezaryen doğumum var çok şükür çok güzel geçti dogumlarim ilkinde ikinci gün ikincide ilk gün desteksiz kalkabiliyordum büyük ağrılarım olmadı bol bol yürüdüm yürüdükçe daha çabuk toparlandım iki doğumumdada spinal anestezi tercih ettim çok memnun kaldım kızlarımın dogumlarina şahit olmak çok özeldi anesteziye bağlı baş ve bel ağrısı yaşamadım ☺️
Rabb’im sizlerede böyle güzel kolay doğumlar nasip etsin inşaAllah sağlıkla kavuşun yavrularınıza 🤲❤️