Esenturgay Beneğim 30+4 evet kimsenin bebeğiyle karşılaştırmak doğru olmaz ama merak ediyorum bugün doktora gittim kilosu 1.800 1.900 dedi acaba zayıf mı iyi mi bilemedim sizin bu haftalarda nasıl
didemmmm1705 Yaklaşık 2 kg ya kadar iyi seninki de iyi 35 ten sonra çok hızlı kilo alıcaksın içini rahat tut Allah kucağına almaya nasip etsin inşallah 🌹
Azeriqizi onden gidiyor 32 33 haftalik kilosu benim bildigim kadariyla.cok iyi masAllah saglikla gelsim